Szabó-Györke Zsombor tart előadást a PR-ról
12:46 – Kezdődik az előadás
12:48 – Barátkozuzunk a “No Signal” felirattal.
12:51 – Megtudjuk,hogy a szervezők tudnak kettőig számolni.
12:52 – Médiások kezdőőődik….kezdődik.
12.:53 – Másfél órás előadás, fáraó – médiával induló sztori.
12:56 – Egy kis PR történelem…
12:57 – A modern PR születése(1906) két pofátlan kéréssel.
13:00 – “A PR egy szervezet kommunikációjának a szervezése.”
13:01 – A PR bizalom, megértés, hirnév, jószándék kulcsszavakkal
13:03 – Vedd meg a sajtomat, vedd meg a papucsom mottókkal él az előadó.
13:04 – “A technika ördöge” fejlődik és eljutunk a reklámhoz, “nagyszerű szerető vagyok” Szabó -Györke Zsombor nagy vallomása …..
13:06 – Sajtókapcsolatok alcím alatt folytatódik, a munkafolyamat felépítése valamint kiderül, hogy az aktuális helyzetekről célokra térünk. Jöhetnek a taktikák.
13: 11- Az okosok szerint 4 nagy célcsoport létezik: fogyasztó, munkatársak, állampolgárok és tőke.
13:13- PR vs. Amerikai mosópor. Zsombor szerint az ATL a “nagyok játéka”, bővebb információkat kapunk az eszközhasználatról.
13: 16 – Robban az internet….nincs jobb eszköz a szóbeszédnél.
13:17 – Gerilla marketing …mentsd a bőröd, ne próbáljuk agyontömni anyagainkat, hagyjuk lazábbra, újjítsunk. nincs határ a gerilla marketingben.
13:20 – Pörög az előadás, Harley Dávid Magyarországon.
Az előadás vége felé a virus reklámokról beszélt nekünk:
Stefi, Timi, Zsófi, Lajcsi
Poll:Nándy
Kicsit hosszabb mondatokat!
SZUPER! Nagyon ügyesek vagytok!
Nagyon jópofák a videók 🙂
teccet?!