Előadás a PR-ről és a boszorkányokról. WHAT? (élő közvetítés)

Szabó-Györke Zsombor tart előadást a PR-ról

12:46 – Kezdődik az előadás

12:48 – Barátkozuzunk a  “No Signal” felirattal.

12:51 – Megtudjuk,hogy a szervezők tudnak kettőig számolni.

12:52 – Médiások kezdőőődik….kezdődik.

12.:53 – Másfél órás előadás, fáraó – médiával induló sztori.

12:56 –  Egy kis PR történelem…

12:57 – A modern PR születése(1906) két pofátlan kéréssel.

13:00 – “A PR egy szervezet kommunikációjának a szervezése.”

13:01 – A PR bizalom, megértés, hirnév, jószándék kulcsszavakkal

13:03 – Vedd meg a sajtomat, vedd meg a papucsom mottókkal él az előadó.

13:04 – “A technika ördöge” fejlődik és eljutunk a reklámhoz, “nagyszerű szerető vagyok” Szabó -Györke Zsombor nagy vallomása …..

13:06 – Sajtókapcsolatok alcím alatt folytatódik, a munkafolyamat felépítése valamint kiderül, hogy az aktuális helyzetekről célokra térünk. Jöhetnek a taktikák.

13: 11- Az okosok szerint 4 nagy célcsoport létezik: fogyasztó, munkatársak, állampolgárok és tőke.

13:13- PR vs. Amerikai mosópor.  Zsombor szerint az ATL a “nagyok játéka”, bővebb információkat kapunk az eszközhasználatról.

13: 16 – Robban az internet….nincs jobb eszköz a szóbeszédnél.

13:17 – Gerilla marketing …mentsd a bőröd, ne próbáljuk agyontömni anyagainkat, hagyjuk lazábbra, újjítsunk. nincs határ a gerilla marketingben.

13:20 – Pörög az előadás, Harley Dávid Magyarországon.

Az előadás vége felé a virus reklámokról beszélt nekünk:

Stefi, Timi, Zsófi, Lajcsi

Poll:Nándy

Előadás a PR-ről és a boszorkányokról. WHAT? (élő közvetítés)” bejegyzéshez 4ozzászólás

Hozzászólás